TRÖTT

dagen i går på jobbet sa dom skulle vara hyfsat lugn.., med ca 30 bokningar..
men så såg det inte ut senare.jag har aldrig i hela mitt liv tror jag.. varit så stressad och inte veta vart ja ska ta vägen .. hela lunchen och middagen fram till 11 på kvällen var det smockat i HELA resturangen. folk satt vid baren och väntade tills bord blev lediga! ca 200 personer kom vi upp till sa managern.
jag erbjöd mig också stanna längre än vad min tid var.. för jag gillar itne lämna allt skit och stök kvar åt andra så ja hjälpte till att städa och tidy upp everything!. så sen blev de nåra glas och väl hemma vid 2 tiden i natt.. nu är ja ledig förmiddag och jobbar i kväll till stägning.. jag vill typ bar dö nu. är så trött så ja orkar inte röra mig nånstarns..

jag ser så otroligt mycket fram tills veckan här är över.. om man nu äns kommer orka hålla ut hela veckan i denna stress. det får vi allt se.

annars två  veckor kvar nu.. !
jag har så mycket att se framemot!! nu till helgen. lediga tiden här i london. sen träffa alla vänner och familjen när ja kommer hem!.. svensk sommar! och sen midsommar är redan planerat å de kommer bli UNDERBART!=)

åh ja kan knappt vänta med att träffa er vänner! var juh så otroligt länge sen! ett halvårsen sist!

hehe nu har ni kanske hört nog om de:P

vi hörs! sköt om er! cheers!

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej! Var med i min tävling och tävla om en valfri parfym för 400 kr! :)

Ha det bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback