Ricardo

hej hå, nu  är jag här igen!
ikväll slutade de med sport cafee med maritn sven,jill..till en början.. då vi spelade två omgångar biljard. och sedan fotbollsspel två omgångar! var så jämt som de bara kunde bli! vi tjejer mot dom killar.
sedan dök ricardo och hans vän upp där. var över två veckor sen jag såg han. så de var ritkigt trevligt att se han igen. vi hade en riktigt kul och pratsam kväll tillsammans. Jag fick ett jätte gulligt´och fint armband av ricardo från brazilien. som de står brazil på.  han sa att de är något väldigt lite när han vill ge mig så mycket mer..men för mig betyder de armbandet såååå mycket! jag kommer aldrig nånsin glömma han. han har en riktigt speciell plats i mitt hjärta. och jag hoppas så mycket han kommer och hälsar på nån dag i luleå lr sverige :) kanske detta år redan. =)
ricardo är en så charmig och så omtänksam och såå snäll och go människa som man bara kan bli... helt otrligt..
men som ni flesta vet.. jag är inte kär i han. men vi har varit som tm.. men jag kan på nåt sätt bara inte känna riktigt KÄRLEK .. men han kommer för alltid vara min bäste vän. och alltid vara en av dom bästa ja nånsin träffat..
det helar har alltid varit lite complicerat..så ja förstår om ni inte fattat de hela alls..för jag har inte själv kunnat besvara alla frågor..
nåja. Jag gillar ricardo sooo much!

i morgon får jag se vad som händer..beror på vädret. jag vet att ja vill shoppa tusen saker..men har inte råååd. eller plats..men till helgen blir de ändå bli massa..

nåja..nu ska ja sova sött. vi ses snart! puss

Kommentarer
Postat av: Syster yster

Låter ruskigt skönt att ha slutat jobba så du kan göra vad du vill ett litet tag. Men visst, tråkigt att lämna folket kan jag förstå. Bra att du fick telefonen förresten. Jag har förresten fått tre veckors jobb till sommaren, rätt lagomt ändå. Få tjäna lite pengar. Nu ska jag iaf fortsätta flyttpackningen. Vi flyttar ruggigt snart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback