Notice,Police,orange,jobba.

Ja, nu ar ja pa internetcafet och skrivit ut min notice som min manager ska ha.
sen nu om 5 min ska ja ga till polisen anmala min telefon.sen efter det ska ja ga till orange.och sparra mitt telefonkort om de nu gar.
sen slappa! innan jag ska ivag och jobba halv 6 i kvall till stagning.

annars var jag sjukt trott i gar..inte sa konstigt eftersom jag och jill kom hem halv 8 pa morgonen fran krogen da samtuidigt martin kliver upp for han ska till jobbet.. han var nog lite chockad att vi kom hem da forst.. sa min sondag i gar var bara att sova och ta de lungt... medfojer med det var att i morse nar ja vakna 20 i 7 sa fick ja panik och trodde klockan var det fast pa kvallen! da ja trodde ja hade missat jobbet..men ja klev upp och sag att anna lag och sov..och sen att de var ljust ute .. sa da kunde ja lugna mig  for ja vet att anna aldrig sover langre an till tio ungefar. jag vara bara sa otroligt pigg..men jag unnade mig anda att fortsatta sova frams till halv 11 iaf.

Annars hyrde jag en film i fredags som ja inte trodde vi hade sett. american gangster..
men nar ja kommer in i lagenheten sa suckar dom.. VARFOR HAR DU HYRT DEN HAR?..
.. - ja varfor inte?..
MEN VII HAR JUH REDAN SETT DEN.. forra helgen typ..
..oj de hade ja inget minne utav alls..
som vanlgit sa glommer ja latt bort vilka filmer jag sett. sa skicka inte ut mig och hyr film! :P

naja nu rinner tiden i vag och jag maste kila vidare.
Vi ses snart!
ciaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback