lön = shopping

ah, fick in lönen idag. den satt bra. och fick mitt hjärta att lättna. :)
så var på "liten" shoppingrunda idag. Köpte en jacka på zara.men jag köpte inte alls den jag hade tänkt.. och fick panik efter när jag kom i i affären och inte hitta den.. utan det blev en annan.. och jag vet inte om jag gjort rätt val eller inte.. den andra jackan var mer somrig.. denna jacka är lite varmare ..men det kan juh vara kallt på sommarkvällarna ibland va? . men ja gilla den så mycket..  på minnor iof om min vita jacka.. men det är verkligen stilen som jag gillar.. så vad ska ja göra åt saken?..

jag är nöjd helt klart..men jag kommer alltid fråga mig om det var rätt jag köpte.
annars sen har jag köpt en sista hårfärg..så jill ska få fräscha till mitt hår en sista gång nu innan ja kommer hem :)
sen köpte ja lite annat smått och gott till lite annat folk ;)..
så ja är nästan klar med min shopping här i london.. bara lite till kvar att fixa .

annars har vi bokat biljett till brighton nu. det blir på söndag istället på lördag.
vädret kommer nog inte vara de bästa.men alla vi vill verkligen dit bara för att ha sett stället. (brighton ligger på kusten av england och ska ha jätte fina badstränder och vara allmänt fint! ) så där blir det äta på resturang också.
sen har vi bokat biljett till sex and the city på måndag. 15 pund.. dyrt..men de kommer de bli värt. Den vill vi verkligen se här!.

så mycket pengaqr gått på 1 dag redan..men så kan de vara ibland..
annars sitter ja mig nu och oroar mig ännu mer för övervikten..som förmodligen kommer bli ganska stor..om ja inte har tur.. men det var ett bra tag sen jag hade tur i nåt.

nu ska ja snart förbi banken och göra adressändring och fixa min interntbank.
sen blir det lite fest i kväll :P
som jag sa till syster i telefon nyss. Nu de sista dagarna här kommer de bestå av mycket fest!
men de kan nog dom flesta har förstående för antar jag :)

annars kan ja avsluta detta inlägg med att Duffy med warwickavenue är en grymt fin och bra låt! :)

ses snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback