Blandad uppdatering

sådär.. nu har jag varitförbi poilisen..bara för att man borde anmäla stölder.. och dom tog alla uppgifter och sånt..men dom sa att mest troligt kommer de fallet inte att tas så hårt.. fins viktigare fall:P.. men det vet man juh redan.. det var juh bara för att ja anmälde de..
sen var jag förbi banken och kolla så kontot..vad vi kunde se så hade ingen tagit ut nå pengar.. så tjuven där har inte lyckats ett piss!

sedan var ja poch köpte mig en ny plånbok.. inte en likadan..men ja var så nära..
sen kunde ja inte hålla mig i från att köpa en hatt!! för kulskull.och sen ett fest linne. men ja får se om ja kommer behålla de.. för jag brukar aldrig ha den färgen.. men som sagt.. kan vara kul med nån annan färg.

annars så ltie kort om helgen som var.

Linn kom på torsdageftermiddag
.hon hade ingen  mobil som funka och viste inte äns adressen till vart vi bodde.. :P
men jag hade iaf hunnit säga vilken station hon skulle av på.så hon ringde mig just på min rast! tur de.. så kunde ja saäga adressen och hon tog taxi.. och taxi färden tog nog inte meren 1 minut:P..
sen så var jill och linn på pub  och  jag fick se linn på kvällen när jag kom hem från jobbet :) helt underbart:).. så vi babbla på en massa kvällen ut. sedan fredagen var det shopping som aldrig förr :) jag fick min lön fredagen också så det var som tajmat bra.. fredag kväll jobbade dom flesta så bara ja och linn gick ut på fredagkväll och festade loss. men det var riktigt trevligt och kul :) strawbeey moon hette stället vi var på..vid picca. å det stället var skojj!

sedan lördagmorgon var vi väl smått bakis men vi traskade oss till mcd. dagen var jätte varm! minst 20 grader varmt.. så det varsköönt!så vi gick i genom hydepark..förbi mitt jobb och in till en bikiniaffär där jaghade blivit kär i en ellerrättare sagt massa bikinisar..men så ja var bara tvungen köpa en där.. trots.. att de var dyyyrt!
men ja är nöjd :)
kan knappt vänta tills man kan bada och ligga på stranden :)
nåja efter de gick vi förbi stan en sväng till.. sen gick vi hemmat  med alla karsar och sen handla mat. det blev tacos!! :) gott ! har inte ätit sen kanske .. hm.. 7-8 månadersen.. så det var smaskigt :)
sedan började festen :) med Jill,linn,sven, christoffer,anna,jag :) resten jobbade.. men vi hade riktigt lyckad och härlig fest! vi körde lite lekar.. och vi sjöng och vi dansade.:) sen min present som jag då fick av dom som ja kanske redan berättat om.. det var, chokladtårta, och ett par chokladkex som ja älskar, sedan ett blått stort halsband och ett gult stort skärp och en stor vit röd prickig klänning:P... som jag ska ha på mig nu på söndag då vi ska ut på the church. jag kan bara säga att ja ser ut som en stor tant med mest omatchande klädsel :P..
men dom andra ska också ha  flummiga kläder.. för stället vi ska på där är de ett ställe man har på sig helt flummiga kläder.. typ är maskerad och allt möjligt..så man är inte själv iaf :P
så det ser ja framemot nu :)

söndagen blev liten sväng med linn på stan igen..sen började ja jobba kvällsshift. måndag morgon jobbade jag så jag han bara säga hej då till gumman. :)..

men det har varit super kul helg och att fått träffa min flicka :) jag hoppas du kommer upp till luleå den helgen jag kommer hem :D

annars så nästa grej jag ser framemot efter helgen är nog amsterdam. som ev blir av den 30/5 .. däromkring.. jag hoppas vi hittar billiga biljetter :) ..
men jag vet .. tiden går ruksit fort!! så snart kommer allt och det sista för mig här i London..

jag saknar er där hemma! vänner, vi ska ha en helt underbar sommar!! med massa skojj och äventyrer ;).

vi hör snart! nu måsteja kila! pussss

Kommentarer
Postat av: Sigrid

Strawberry Moon! Era jävlar, det stället äger! Sjukt snygga killar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback