Arbetet avslutat

Jag skulle säga att jag har väldigt blandade känslor just nu.
Nu har jag arbetat klart på min resturang! Det är otroligt otroligt skööönt.men samtidigt sorgligt då man nu inte kommer träffa nå mer av folket som man jobbade med som var ritkigt sköna! jo vissa kommer jag hålla kontakten med. det vet jag. men det käns riktigt skumt att jag aldrig mer ska jobba där.. men men. man måste juh lämna nån som ellen sa.

så ikväll har vi suttit och sett schlagern med öl och dylikt. trevligt. och Bu för att ryssland vann.
och sen får vi inte glömma våran björn:P haha.. ja jag höll på dö av skratt och samtidigt att han gjorde bort sverige..för de andra länder som inte fatta.. för jag trodde nästan han var seriös först.. :P

annars har jag nu fått far mobil skickad hit så nu har ja mobil och nytt telefon nummer.

jill fråga vad ja ska göra i morgon på min första semester dag ;).. jag ska bara sova. och ta de lungt!!..
Du kanske kliver upp när ja slutat jobbat?.. mycket möjlgit kan de bli.eftersom veckan som varit har varit så sjuk stressig.. en kväll tjänade våran resturang 12000 pund!! .. så jag har nog aldrig arbetat i sådan stressig miljö förut i mitt liv.
så fredagkväll efter vi stängt satt vi som var kvar och drack lite .. kanske lite fööööör mycket:P..men de var trevligt..!
synd bara att det inte fans nå rum lediga för då hade ja sovit på hotelet eftersom jag jobbade i morsse. så jag fick sova 3 timmar i natt. sen vakna ja med panik halv 11 och trodde ja var en timme sen!!.. men jag började halv 12 idag så jag hade 45 min på mig..men jag var så sen så ja vågade inte ta bussen å tog taxi till jobbet!.. och jag han precis! annars så francois som också var så sent kvar på resturangen kom försent en timme!..:P.. stackarn. han var juh typ död idag på jobbet. jag klara mig hyfsat iaf.:)

vad mer kan man säga?.. i veckan blir de nog inte så mycket.. hört de ska bli regn..:(..men ja HOPPAs verkligen de är sol sista få dagarna iaf.. jag vill sola. och vi ska juh åka till brighton nån dag! och andra ställen att bada på... till helgen blir de nog shopping och sedan avskedsfesten som vi ska ha på lördag.för mig och anna iaf.
sedan ska ja försöka ta mig till en musikal.men ja måste hitta nån som vill gå med mig. med andra ord. som inte jobbar och som inte är fattig..

tiden går fort fort fort. hinner inte med!:P

nu ska ja snart sova tror jag. vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback