shopping :)

i gar fick jag en kansla som bara kom som en bomb att jag vill hem..
men samtidigt vill jag inte det.. och som de ser ut nu blir jag kvar till juni.
men som sagt..man vet aldrig.. fran ena dan till den andra kan de ske mycket forandringar, och kanslor gar upp och ner.

i fredags vart det shopping lite med jill, sen vart det pub svang me jill och sofi. :) riktigt kul :P i gar hande inte allt for mycket..
jag drog till phoneix och drack nan ol medans ja vanta pa rick. sa nu ar jag hos han.. ska nog be ge mig hem pa ett tag..lollo aker  i natt hem.. sa i morgon flyttar en ny tjej in i varan lgh. Hennes namn ar Anna. verkar vara trevlig sa det sa nog ga bra.

annars ar ja nastan sa got som frisk..eller jag har hals ont kvar..men det har iaf nu borjat ga ner.. :)

annars har ja inte allt for mycket nytt att komma med.. Ska jobba 6 shift denna vecka.man,tis,ons,tors,fre. ledig till helgen :)

nu ga..

pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback