Nu ar det kort!

sa nu sitter jag har pa internetcafet igen..har inte sa mycket att gora idag an slappa pa min lediga dag!
jag satt igar i frisor stolen med sofi som min frisor. var hemskt att se allt har falla bort..men jag visste att det fans inte sa mycket annat val eftersom mitt har vart ratt forstort sen alla avfargningar..men nu har ja borjat gilla frysier ratt bra! det ar kul med forandringar. sa nu ar det kort. har aldrig haft sa kort for att vara mig.
sen ar fargen nu battre ocksa :) sa ja tackar sofi for att ja fick vara hennes harmodell :) du ar riktigt dukitg!! :)

Min gumma Sofi hemma i lulea fyller 20 ar i morgon! riktigt stor dag! STORT GRATTIS I forskott! :)
hoppas din dag blir bra! :)


imorgon ska ja annars aka pa intervju for NI nummer.  ( sa man inte behover skatta lika mycket)..

pask i helgen,
syrran kommer hit om en vecka! :)
snart ar det april!

tiden gar fort fort fort!


for nan dag sen var det en norsk student som blivit mordad efter krogen har i city.. dom hittade hennes kropp pa great portland street. valdigt nara oss..  sa hemskt att det sker.. man blir sa radd nar de hander sa nara.. och sa hemskt for tjejen..usch..

vad annars?Jo vi har fatt varsta anlaggnings dvd! sa nu kan vi se pa filmer som bara den nar vi vill..
det ar en lang historia hur vi fatt den sa jag orkar tyvar itne dra upp de. men sa det ar natt som ar nytt i varan lgh som var mycket onskad.

men nu far ni ha de bra alla! vi hors snart igen!
puss!


image181



Kommentarer
Postat av: oh yes ;)

nåh va fint håret blev! vill oxå göra nånting kul med mitt hår, e så less på de, fult o slitet e vad de e, usch! önskar du kunde va här imorn! ska jobba 11-17, lite segt på födelsedagen men vafan. ska på systemet med mammsen innan de haha ;) vi får höras, ja kanske slår en pling imorn puuuuusssss!

Postat av: Malin

usch, otäckt! Men vad fin du har blivit i håret =)

2008-03-26 @ 19:01:40
URL: http://www.heedhall.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback