I'm off 3 days!!

idag ar ja ledig,i morgon ar ja ledig. lordag ar ja ledig! sa skont att ha 3 dagars ledighet i streck!.
i gar jobbade jag dubbelshift igen.och det var crazy galet  stressigt! sa mycket folk pa resturangen!
men val hemma 00;00. man slocknade ratt fort.
idag ska jag bara kila runt lite med jill pa stan sedan far jag se.. slappa! sen  forbi rick tror jag.
idag har jag bekraftat till sofis mor att ja ska jobba i sommar for dom. fran 9 juni till 17 e agusti! tufft att jobba hela sommaren men jag behover fa in pengar! vem behover inte de!? sa ja sliter garna.
sa min hemkomst blir som ja funderar nu den 6e juni. Jill ska nog stanna tills kontrakten gar ut pa hyran som hon sager nu. Det ar den 16 juni.

men forsta hur fort tiden gar..snart ar mars manad over och da ar det nastan bara 2 manader kvar har.. och innan ja kommer hem. ojoj..tiden bara swischar forbi!

annars hander inte allt for mycket.. vi var ut pa the verve i helgen dar annamaria som bor i min lgh jobbar. och tydligen for nan dag sen sa satt en fran rolling stones dar i typ 5 timmar.. sa typsikt att jag inte har sett en enda kandis under tiden man vart har..man verkar missa alla...
naja det ar inte hela varlden..

nu ska ja kila vidare.. hoppas ni har de bra dar hemma. sjalv har ja det riktigt bra nu =)

Pussokram!


Kommentarer
Postat av: Sof

I know my darling, mami told me :P träffade din mamma idag på jobbet igen, hon köpte en kycklingsallad av mig hehe! ska iväg o träna nu och har så fruktansvärt ont i fötterna, är inte alls van att stå hela dagarna! vi får höras puss o krambanan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback