vilken helg! =)

ojoj, helgen har gått fort! alldeles för fort!
i fredags blev de då båten med Sofi,malin och frida :) vi åt riktigt god mat med ett gott vin till och sedan en kaffe karlsson! hur gott som helst. helt klart värt pengarna!.
och sen hade vi toppen väder skulle ja säga så de var jätte kul :).. sedan fortsatte vi kvällen ut där också :) trevligt!
sen lördag bakis dag..till en början.. sofi och jag la oss först och sola på taket..sedan tog vi oss in til stan..
då de blev lite shopping ;).. för min del en väska och en shorta. den jag hade på mig på lördag. annars så var vi också på ingvigningen för den nya affären som öppnar inne på shopping. pashion . och de var mycket fina grejjer dom har. (smink och dylikt) och det var snyggt inrett.. gulligt och fint :).. i morgon öppnar dom :)

efter det var det bara för mig att ta bussen hem till byn.. äta,duscha,byta om fara tillbaka till stan.en timme senare.. då var jag inne i stan där vi fortsatte och gjorde oss i ordning och såg på fotboll..iaf jag!:P.. och sen var vi ute på Isbrytarn plötsligt! :).. fick en lite guide tur och så satt vi ute på deck och små prata med folket och drack :) mycket fint väder denna dag också så det var riktigt fint. såg luleå från en annan vinkel :) .. 
så smmåning om vid 9 på kvällen drog vi oss in till stan..då vi gick och tog oss ett bord på Båten :).. men denna gång inge mat. utan bara sitta och snacka och dricka lite :).. kvällen var helt underbar..men vid 12 snåret så tyckte vi att de var lite väl mycket gammalt folk för oss så vi drog över till grace. där de var tomt till en början men blev lite bättre sen med folk.men hursomhelst..så hade vi jätte kul därinne också så vi var kvar till stägning och dagen kunde inte bli bättre!

och så var de söndag idag,.vakna upp..lite yr..men tog en promenad in till stan och så mötte jag upp sofi på floraskulle där vi låg och prata och njöt i solen. samt hann vi med en dagobert macka ;).. och efter det var ja cäl på väg hem till byn. hehe.. så helgen har varit JÄTTE kul verkligen! umgåts med massa härliga folk och vädret vart på topp :).. 
hann vara hemma 1 timme i helgen:P..det säger väl allt? :) 

annars vill jag avsluat med att gratta syrran till att hon klarade mc teorin. nu återstår bara uppkörningen för henne! :)..

nu ska jag skriva vidare på mitt cv tror jag. vi hörs i veckan!






 

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack tack...men du...inte riktigt bara uppkörningen kvar. Måste ju lära mig att köra först. Ska ta första körlektinen på torsdag. För MCkortet så vill de nämligen att man klarar av teorin innan man börjar övningsköra med en körskola. Annars har de så många som tar upp träningstider och sen kanske inte ens klarar teorin.



Låter som du haft en jätterolig helg ju! Och va? Får man åka med Isbrytaren?

Kram kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback