Kärlek

nu sitter jag på jobbet.. och för ovanlighetens skull har jag inte hjäspat nåt än!..
i natt så vakna ja som vanligt titt som tätt.. sen i morrse då klockan ringde just före 6..så var ja på väg upp.. men
då kom ja på att ja kunde sova en timme till minst..för idag har jag bil.:).. och anledning till de så är de att ja ska direkt efter jobbet idag hämta mormor från stugan..(i Niemisel)..
sedan är det juh sverige match ikväll!

ja känner mig lite bättre än i går..så de är bra ..men det är bara början av dagen så.
samt att ja träna i går ändå..så jag får väl vänta och se.

denna vecka har gått fort. Bara en dag till att jobba sen helg! med midsommar å hela köret :D
Linn gumman kommer  upp också, jättte kul! :D

Allt handlar om kärlek. eller hur? vilken ställe du än är på handlar allt om kärlek.
jag tycker det är ganska kul att världen är så. och det är juh bra också :)

i övrigt håller ja på min bloggen.. men har inte så mycket tid att sitta och dona med den..men så småningom hoppas ja få till den som ja vill ha den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback