sjuk..

nej..i natt sov jag inte ett piss.. min hals gjorde så ont så jag kunde knappt andas eller svälja..och man måste juh svälja nån gång..  vid 3 tiden var ja uppe och gick för ja visste inte vart ja skulle ta vägen..
i morsse ringde ja och sjukanmälde mig till jobbet..:/.. hatar de.. hatar att vara sjuk å måste stanna hemma från nåt.
för ja vill jobba! både för då får ja pengar och sen när dom är lite om personal kan juh inte jag som är vikarie gå å bli sjuk!..illa.. men aa.. idag har ja druckit massa honungste och annat.. mamma kom hem med massa näspray..men de är lite av annan orsak också.
Ringde och sa att ja ska vila en dag till..så jag hoppas verkligen då att ja är mycket friskare till fredag. och kan jobba bra och kan vara frkisk och glad i helgen!
annars min lön kommer in i morgon.:).. blir att lägga undan det mesta..men har en utgiter nu i veckan på bara 3200 kr minst.. då också jag tänkt fixa mig en ny kamera nu. Känner mig så tom utan en.

sen andra räkningar.. gilla inte räkningar.. inte just nu iaf!..

Annars går det seg att få ordning på alla mina saker.. jag har fyllt en kartong redan med flytta hemifrån saker som ja fick när jag kom hem.. :).. måste ta fram ännu en till. sen blir de rensa genom alla KLÄDER..galet vad mycket.. mycket gammalt..och en del nytt.

kan sommarvärmen komma nu?

Kraaam

första helgen hemma efter london :)


Kommentarer
Postat av: Storasyster

Någon idé om varför du är så förkyld? Annars tror jag att jag vet varför... =P

Postat av: Malin

Jo, less kan du mycket väl få vara. Låter seeegt med en så rejäl förkylning.

2008-06-25 @ 21:47:08
URL: http://www.heedhall.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback