SJ

alltså dessa gorv med att boka biljetter..
och sen att det ska vara så galet dyrt bara att resa innom sverige!! det blir jag jätte less över !
men iaf så ska ja boka nu min tur och retur resa till gbg!.. sen bokar jag min festivalbiljett i morgon.:)
ska bli så kul att se grabbarna igen och jill min finaste !! :)


annars dirket efter jobbet idag gick ja ut på raskpromenad med stavgång! och sedan rump och benfys! :)..
sedan har man inte hunnit göra mycket mer än att duscha,äta och leta biljetter!..

och nu så är de snart sängdags!..jag som hade tänkt sova före halv 10 idag..men icke..
jag säger juh de. det går aldrig för mig. då skulle ja inte ha nåt liv.

vi hörs,sovgott! cheeers!




Kommentarer
Postat av: Malin

Vad menar du med hemma? hemma i lule eller ume? hur som helst, den 20 juli kommer vi hem från herräng, fast på kvällen. Tror att vi åker upp till Luleå efter det.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback