wow, here I come! ;)

Kallap  jag mena.. klappat och klart? :P .ja nu har jag iaf bokat resan och festivalbiljetten till way out west :D..
ska bli otroligt kul!! men tuff tågresa däremot :P

sköönt att ha allt bokande överstökat =)
nu sitter jag på jobbet som alltid då.. och mina planer idag är att ja bara ska äta middag efter ja kommit hem sen sova!!
jag känner att ja måste få sova ut en hel dag iaf..eller rättaresagt ta mig en lång nattsömn!
ska tror ja till och med hoppa över träningen.

jag har ungefär två helger som inte är planerade på hela juli och augusti! och det är för lite !!!!! vill ha mer helger. för det är så mycket mer ja vill hinna som ja inte hinner göra på bara dom två helgerna och som inte är med på nån annna helg.. hur ska detta gå?.. nåja..får göra det bästa av alltihopa =)


Kommentarer
Postat av: Malin

Näe, jag vet inte heller när du ska hinna komma, det får nog bli till hösten istället...Fast då kanske du hinner åka iväg igen? Vi är också rätt uppbokade hela sommaren har jag märkt. Vet inte hur jag hann med att jobba förra sommaren. =D Vad är W.O.W och var är det? I gbg?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback