Vart tog tiden vägen?

19:30
nu har ja ätit. Det enda jag hunnit göra sen ja kom hem från jobbet...fast det var tre timmar sen..så man kan juh fråga sig vart de andra timmarna bara rann förbi?..

21:52 nu har ja vart  ute och tränat! rakspromenad + jogging + fys!. härlig känsla efteråt. så nu hopp i dushen sen sova!
 jag är sjukt trött.. käns som ja fortfarande inte har fått igen sömn efter london .. nåja.

bra väder idag! kul! men inte så kul när man ska jobba innomhus hela sommarn.därför ska ja ta mig på en sisten minuten två dagar efter ja slutat jobba!

det var juh ganska kul de jag sa i bilfärden här i byn i helgen.

joel- " vart ligger grundet då?"
jag " ditåt!" kör ditåt" utan att peka utan bara säger så..
joel- "jaha,vart är ditåt !då?:P
jag-"ditåt,farmmåt! " :P


Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback