onsdag

klocka är kvart i nio på kvällen redan.. vid detta läge har jag iaf redan gjort mitt träningspass för idag. och ätit middag och duschat!.. det har jag hunnit göra på 3 ½ timme!..
träningen idag bestod av samma sväng. raskpromenad +  jogging+ varva ner.. (vanlig gåtakt).. sedan fys!
i morgon blir det nog ta mig en vilodag. sedan köra vidare igen! jag ska vara trimmad och smal till slutet av sommarn..för ja vet jag hinner inte bli de redan nu innom två veckor typ.. och sen vill ja vara i form tills asien resan :)..

annars då..så var det totalt stopp i tele och data systemet i hela norbottens län. innom NLL... så allt stod stilla typ..
man fick skriva manuellt och läkarna kunde inte se vad för prover dom skulle ta inte patientens jurnal eller nåt.. ingenting.. men det komm tillbaka kl 4 idag.. så i morgon blir de en del att göra för alla som jobbar innom NLL.


annars längtar ja rätt mycket till augusti månad!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback