Villandry

min hjärna står totalt still ska ja säga er..min kropp är helt slut..
klev upp 05:40 och 06:45 var ja på väg till jobbet..till fots. 

jobbat idag fram tills halv 3 !!.. full rulle på resturangen. men de var bara gå och ta beställningar och knappra in de på deras avancerade dator!! och servera ut och duka nytt  och hinna lära sig datorn hur den funka..
jag säger bara pheeew.. ja är så slut. men efter 8 timmars arbete så kändes de rätt bra i slutet..men så mycket att lära in.. samt att de är på engelskan menyn. och så bra är ja inte.. man får låssas som att man fattar:p haha.. men nä de gick bra..fick kanske fråga om nåra gånger..men det löste sig.

sen när ja kom  hem kvart över tre så har ja en kvart på mig att vila.. kl 4 hade ja en intervju till..ja gick dit..men hitta inte!! första gången ja inte hitta.. kaos.. vet inte om det var för min hjärna var död och mina fötter.. så de blev ingen intervju där för mig..

men nu har ja äntligen kommit hem och får vila lite innen festen sätter i gång..
och i morgon har ja igentligen en intervju på en klädaffär men ja ska prov jobba i morgon också på resturangen och tre dagar nästa vecka.. så ja kan inte gå på den intervjun.. så får ja inte jobbet sen kommer jag stå där helt tomhänt..  men sen känner jag att ja hellre jobbar som servitris än i en klädaffär eftersom det fins alltid nåt att göra.. och på vanliga affärer kan de juh bli så att man får långa tråkiga stunder.. och ingen driks får man inte heller!..de lämnar alltid kunderna på resturangen iaf...

men så ja antar att de bara vänta och se efter nästa vecka hur min vistelse i london slutar..
guh.. ni anar inte hur slut jag är.. nåja.. ja kanske ska ta och ringa killen där nu? ;)

puss okram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback