tierd?

så var det fredag igen..sitter här och vill bara sova igentligen.. sovit 4 timmar eftersom vi la oss vid 5-6 i morsse och så ringer min telefon kl 11 och ja tar mig upp ur sängen.. suck..
igår var det calles sista kväll i london så vi hade en liten fest  här i våran lägga  och sigge och dom nya killarna var med också.. sen drog jag ,sigge,jill,calle ut på club. one and one tror ja clubben hette. smockat med folk flera våningar och det var kul att dansa loss lite :) endast 5 pund inträde.. men fattig lapp är ja ändå..
så idag är ja seg.. och kan hända att vi följer sigge och siri med på en club ikväll för vi kommer in gratis med siri typ.. annars 20 pund inträde där hörde ja..! så är det dags att ladda om`?..
nåja..annars har ja fått två svar till på min mejl om att komma och besöka resutranger .. måste bara läsa lite till om de.. sen kanske man kilar sig dit .. så efter att ja skickat ut till 6 ställen så svarar iaf 3.. men sen om man är personen dom vill ha sen är juh en annan femma.

intervjun igår kan ja inte kalla för intervju.. chefen typ snacka om hur dom jobba och hur deras resturang går ut på typ.. och sen i slutet fråga hon mig om ja hade nå frågor?... " nä ja tror du har sagt allt"
 sen ska hon ringa om ja får komma och prov jobba.. men ja vet inte vad hon ska gå efter eftersom hon ställde mig inga intervju frågor.. jaja..



  vi inne på clubben :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback