talk talk

så idag skulle ja ut och springa men jag var så irriterad på min väckarklocka ljud så ja stängde bara ner den..
typiskt.. fint väder idag för det också..så då sumpa jag de.. kanske isåfall om ja hinner efter jag vart och letat jobb .. och innan det blir mörkt då.. men tvivlar på att jag hinner det.. nu snart ska jag till kensington och leta lite jobb iaf..
annars i veckan blir det lite spännande på fredag.. sedan utgång på the loop igen. vi går in i tid så blir det gratis inträde ;).. på ett ställe då med 3 våningar..hoppas det bara inte kommer vara smockat..då ser man juh ingen :P..

annars så är ja något less på att jag måste fylla på mobilen konstant.. har nästan betalat närmare 1000 kr på mobilen den tid ja vart här.. så denna vecka försöker ja hålla mig från att fylla på den.. så jag kan inte skicka sms eller nåt nu.. folk kan bara nå mig.. jobbigt men ja måste spara in iaf en vecka..

nu och göra mig resten klar .. se you later! pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback