regnet det bara öser ner..

händer idag då? inte mycket ska ja säga.. vi sov till 13.. sen städat upp här i lgh.. hitta värsta mögelstället.. usch..
sen har de spöregnat här idag så vi for inte ut och sökte nå jobb och ja har inte varit ut och sprungit som ja hade tänkt.. nu har vi just ätit lite lunch.. .. jag sitter och tittar ut och jag tror att regnet kan ha lugnat ner sig nu och då funderar ja om man ids göra nåt nu?... det vet jag inte ..

dagens bästa händelse är nog att sofi gumman ringde :) blev så glad. och ska bli så himmla nice att hon kommer hit :) och linn ska juh också komma. ungefär samtidigt tror ja?.. men sen får vi se.. ja kanske far hem samtidigt som sofi.. jill också..  för som de verkar nu så får vi inge jobb.. och då måste iaf jag hem..:(..  jag vet inte vad det beror på.. kan vara att de inte är den bästa perioden att söka jobb.. + att alla ställen får juh in över 100 ansökningar varje dag.. så det är juh tur om dom väljer just en.. och vi har juh otur då med andra ord kanske?..
men jag deppar inte fruktansvärt mycket.ja kommer fått vara här i 3 månader iaf och massa galna och härliga minnen för de :)

nåja tillbaka till samtalet med sofi så var det så härligt bara att få pratas vid med dig :) vi är i nästan samma situation i nuläget.. förutom att ja inte tränar så mycket som dig:p ännu värre..

som jag kommit underfund med är att ja inte har tränat i någon lagsport på 1 år nu!! ni vet inte hur hemskt de käns i mitt hjärta..!.. det käns som att de bara var nån månader sen..men 1 år... ojoj..
och på tal om lagsport så vart ja grymt sugen på spela basket igen... saknar de som fan.. har alltid gjort de..men om man ids börja om med de vet jag inte.. fins de tid för de bland alla mina planer  och man vet aldrig om ens planer blir av.. ah vilket kaos.. lr?..

nåja nu ska jag och jill se vad vi kan hitta på för dagen.. om det går att göra nåt..

see you later.. puss

Kommentarer
Postat av: Malin

Det är inte så att jag inte vill att ni ska få jobb och sånt... Men det skulle ju som vara kul om ni kommer hem så vi kan ses snart! Fast får du ett jobb å andra sidan då hinner jag ju komma och hälsa på =) *kraaam*

Postat av: Sofi

Nå nu har jag ju bokat! Fasen vad kul det ska bli :) Åker hem den 22a så då kan ni ju åka hem samtidigt om ni måste åka hem... Lite läskigt att flyga själv faktiskt, men nog klarar jag mig. Längtar som tusan, är så less på att göra ingenting på dagarna! Nu ska jag iväg och träna och gå på stan med Ylva en stund, trist när man inte har nå pengar men men, får ju lön på fredag :) Fast måste nog spara det till London :P Vi hörs gumman! Pussar och kramar!

2008-01-22 @ 10:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback