Office

jag har köpt mig ett par "office" byxor.. på rean för endast 5 pund!:P bra att fynda. för dom duger gott och väl. och om ja inte skulle få jobbet så har ja inte slösat så mycket pengar på nya byxor.
men inga skor blev de iaf. tur de.. men vi får väl se om ja får jobbet kanske ja skaffar mig ett bar. så ja inte går om kring i mina  svarta skor som täcker upp till knäna nästan.. fast ja har juh byxerna över så de syns inte..

annars så jag kommer sitta uppe hära fast ja borde gå och sova nuU!.. kommer inte få mycket sömn i natt känner jag på mig.. sen har ja juh en annan intervju kl 4. sen på lördag har jag intervju kl 11! gah tre intervjuer och provjobb på 3 dar. de är rätt mycket.. medans ena stunden får man inget av de.
så de är väl kul.men jobbigt är de..men man måste juh om man ska få jobb.

ja hoppas ja får jobbet som ja ska på imorgon.men ja ska inte hoppas för mycket!!!


sovgott! kraam



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback