oändliga tankar..

varför jill sov länge idag var iaf för hon  har blivit sjuk! :/.. just nu när ja upptäckt att ja blivit helt frisk!! efter 6 veckors förkyldning.. vi hoppas jills inte blir långvarig..
men vid 5 idag så gick vi och veckohandla mat..iaf jag.. över 12 paket nudlar..lite ägg..och bröd till frukost.. och faktist köpte ja nån "bullens korv" sak. så i veckan kanske ja får nå kött i mig iaf..
man börjar som känna av att man inte äter s¨å mycket eller näringsrik mat här.. svartnar för ögonen oftare än vanligt..  sen är vi som så utmattade hela tiden.. som idag.. jag är inte sjuk men sov till halv 3 på dagen ändå.. sen efter vi hade handlat mat.. så sov ja 2 timmar till..och sen var ja uppe nu men är fortfarande så trött.. men nu kan ja inte somna..  men ja förstår inte vart tröttheten kommer ifrån..kan de komma från att man äter dåligt å så?..tror inte de är för att vi sover för mycket heller för de är dom senaste dagarna bara vi blivit så trötta.. tigare var de inte mycket sömn för oss..

annars idag har man suttit och tänkt och pratat en del om vad man ska göra när man kommer hem..
man känner liksom paniken.. eftersom när jag kommer hem måste jag söka jobb.. och lätt att få jobb i luleå är de juh inte..så då måste man kämpa med de.. för börja plugga kan ja inte för ja vet inte alls vad ja vill börja plugga till...
helst av allt vill jag juh starta eget..men i luleå skulle de nog inte funka.. där verkar allt gå i konkurs nästan :P... sen måste man ha en väldigt bra affärs ide för att lyckas.. sen om man skulle lyckas vet ja inte om ja skulle palla dom första åren som företagare eftersom det innbär ruskit mycket jobb och lite fritid.. beronde förståss vad för slags företag man startar.. men de tar nog i¨såfall nåt/nåra år innan man kommit på en bra affärside.
annars vill ja ut och resa mera.. men då måste man juh få in pengar först.. eller a det beror också.. vill juh tillbaka till thailand nån gång och bara semestra..då måste man juh ha pengar!.. annars har juh ja och jill iaf andra planer på att fara och tjäna pengar på anndra spännande håll.. men det vet vi inte heller hur de blir av med..

sen kommer juh kärlek alltid in i bilden när man tänker och pratar om framtiden..
själv känner jag att jag vill hitta min kille som jag vill leva resten av livet med innom en snar framtid.. man känner nästan klockan ticka.. men de är absolut inte så att ja söker nån heller.. jag skulle aldrig leta med panik och bara ta nån.. jag vill verkligen finna den rätte igen..och det gör man inte i en halv vändning...vist jag är bara 19 (20 snart) och har hela livet kvar ... men jag känner iaf innom 2-3 år vill ja funnit han..och åren går så fort.. 2008 känner jag kommer gå ruskit fort.. för tiden när jag är här i london så går den som ett löpande band..

men samtidigt..finner jag han så är de självklart alltid jobbigt att åka i väg från killen i flera månader.. som det fins planer för mig att göra.... jag menar att allt blir inte lika självklart när man har sin trygghet  sin älskade vid sin sida..
men det skulle ändå inte stoppa mig på nåt sätt att göra de jag vill göra.. vill jag verkligen göra nåt så gör jag de..
och därför känner jag att ja vill ut och göra allt nu som ja vill.. hade vart enklast..men allt är inte så enkelt.. eller hur sofi , linn? i think you know what I´m taking about

allt ser så oklart  ut hur jag vill göra sen.. vad jag ska göra..jag vill nästan ha allt klart..men samtidigt är det rätt spännande när man inte vet.. hehe.. förstår ni nåt?
jag vill också skaffa eget boende och bara känna lugnet. för ett tag.. men det käns inte som att man har tid med de..som sagt..
nåja.. jag får väl se vart vägen leder mig eftersom..eller ?

nu sova kanske..
pusskram







Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

Var gärna med i min grymma tävling, det enda du behöver göra är att skriva 1 kommentar och din skostorlek! :)

Postat av: Maria Vuitton

Det är självklart sant hehe, man kan ju inte ha en fejk tävling..eller vad vet jag vissa kanske har det :) Senaste som vann ett par pumps var www.songbirdie.blogg.se
:)

2008-01-21 @ 03:22:10
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se
Postat av: Malin

Nä, nu kan jag inte låta bli att säga något, har bitit mig i tungan(fingrarna)flera gånger tidigare när jag läst det du skrivit. Men du vet vad jag tycker om det mesta så det behöver inte repeteras. Hur som helst! ÄT riktig MAT! Det finns mycket man kan snåla på, men mat ska inte vara en av sakerna. Skippa ngt annat istället. Bra att du köpt dig lite korv i alla fall. Nog måste det väl finnas fler köttiga saker som inte är svindyra därborta?

Ska försöka komma ihåg att be mamma lägga in dina
pengar (från oss) på konto också. Du har även vunnit 50 kronor på en trisslott du fick av mormor i Julas. Men det kanske vi har sagt? Vill du ha det i pengar eller nya lotter?

Kram kram

2008-01-21 @ 15:25:31
URL: http://www.heedhall.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback