Nudlar är mitt liv?

oj va trött jag är..men jag vet att jag får skylla mig själv..
men i natt var vi på koko! de omtalade utestället i london.. där mycket kändisar går på lördagar iaf.. då de är dyrast självklart... koko hade iaf 7 våningar..kanske 8 a!.. och sen var de ett jätte bra livband som spela.. nog för att ja blir lite less på sån musik om de spelar för länge..men dom var bra! så det var mycket folk!! åh kön in var jätte lång! men de gick ändå fort.. jämfört med köerna till grace i luleå :P..
nåja..andra dagen som provjobb. idag.. 5 timmar .. gick väl ändå hyfsat bra.. men svårt när man inte kan hela menyn utan till.. så nu sk aj ainte provjobba först på tisdag igen. och ja tänkte vara smart och tog hem menyn för att läsa in den lite..men då har ja bara tagit med själva fodralet och alla lister är inte äns med!!.. klant..
förutom  coctail listan fick ja me.. typiskt..

nu är ja ruskit trött iaf..och har ont i halsen igen..
annars var de rätt kul att snacka med hela familjen idag. dom ringer inte ofta preics ;P  men låter kul att de kommer ha hänt nått nytt när man kommer hem nån gång.. och förhoppningvis är ja också lite ny ;)..

jo juste.. idag till lunch på resturangen så var det NUDLAR! hehe det räcker inte med att jag bara lever på det här i lghen.. och inte äter nå annat typ.. :P.. nog för resturangens dular är juh ruskit gott. ni vet med kyckling och grönsaker wokkat. gott var de iaf. sen fick man lite glass  också.. :).. gött.

på tal om nudlar ska ja gå och göra mig de nu och äta.
vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback