lesssssss

så var man på ruta ett igen... suck suck å åter suck!! jag vill VERKLIGEN inte hem till luleåstad om en månad!! jag vill stanna stanna stanna hära.min energi är slut snart på detta jobb sökande.. förstår ändå inte varför alla säger att de är lätt att få jobb här? lr jo.om man jämför med luleå så är det juh hundra ggr större chanser man har..men denna period som vi är i nu är inte lätt..

så ja tröst äter massa snaks just nu :P

annars i går på puben var de trevligt.med jill,chrille,sven,martin,simon,sofia,jonna :).. och sen var ricco där. rätt söt  och   charmig på sitt sätt ;)

jaja kul kul. ja är så less nu så inte mycket som får mig på bra humör..
hör av er om ni har nån bra lösning !

Kommentarer
Postat av: malin

Verkar som att det här är den allmänna skitdagen... Sa de varför du inte fick jobbet och får du ngn lön för det du har jobbat?

2008-01-30 @ 22:59:46
Postat av: Sofi

Hej gumman! Fick du inte jobbet, vad tråkigt :( Jag var ju på arbetsintervju igår, och dom sa att jag fick jobbet :D men jag måste tacka nej, för det är mellan 15-21 alla vardagar så det funkar typ inte... Trist men så är det. Har tjorvat massa med min blogg så nu har jag en ny... men ska försäka göra om så att jag har samma som förut ifall det går ska försäka trixa lite. Men hoppas allt är bra! Vi höres puss kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback