"Jag trodde det var en ratta!"

om ni vill vet sa har vi bara en platta att varma mat pa nu!! for en har pajat. .och gasen funkar inte pa dom andra.. detta ar juh lyckat.. 1 platta pa 8 pers.. lite less..

det var nog roligt jag tankte srkiva har som har hant..men nu kommer ja inte i hag de av alla saker..:P..
joo juste :P i garkvall nar ja lag i min sang..   och det ar lollo som ocksa ar i rummet kvar som sover over mig..
iaf sa helt plotsligt sa skriker hon... HALLA.. HALLLA.. och skriken blir mer hysteriskt.
jag lag som bara och tankte att hon vet juh att ja ligger dar under sa hon maste juh ropa pa nan annan da..
men skriker later som varsta panik skriken.. . .da tittar hon just ner pa mig..och samtidigt kommer en av killarna in..
hon borja da skratta nar hon ser mig..  hennes svar var " jag trodde det var en ratta i sangen under mig! " hon visste inte att jag lag dar ! :P haha..  fy fan.. det var juh ratt kul :P

nu ska jag kila vidare.. for snart ska ja gora middag..sen gora oss lite i ordning for pubsvang.. pubarna stanger ratt tidigt. kring 23.00.
och folk ar ute vid pubarna redan vid 7 tiden..men vi lar juh ga dit kring 8-9 tiden!.

Kram!

nyars bild.. pa sne :P

image173


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback