Händelserik kväll?

Ja hörni, det var de väl på sätt och vis :P.. efter middags tid så började vi till sist göra oss klara för pubkväll.
Jag,Jill,Martin,Christoffer & sven. klockan blev kringa  åtta då var vi på väg ut..vi gick och gick.. vi gick i området west end eftersom jag och jill typ hade hört att de skulle vara mycket clubar och pubar där,.. men det var inge många vi kunde hitta eller se iaf.. så det sluta på en pub på andra sidan oxfordstreet på the phoenix.. rätt stor pub..man skulle kunnat se de som en club nästan.. och på den där puben var man tvungen vara över 18 .. och jag har aldrig vart med om de förut att en pub har åldersgräns.. lr förutom den som är alldeles nedanför våran lgh fins de en som är från 25...man liksom.. VA?!.. knasigt..för en pub bara.

nåja vilket som så väl inne på the phoenix så beställdes de Öl til grabbarna och mig och vin till jill ;)..
efter ett tag så sa jag till jill att killen i baren var rätt söt.men tänkte inte  så mycket mer än så..
andra svängen bestälde vi mer öl och vi fick med jill på en öl. "jag känner juh ändå ingen smak".. kanske bra att försöka gilla öl då med sitt "undermedvetna.." haha..
klockan närma sig elva och vi börja runda av med toalettbesök först.. som man bör göra innan man ska GÅ hem.
inne på toan så fråga jag jill om ja ska bjuda in barkillen på fredag ? ja fan va kul! gör de!

sagt och gjort. nu sitter ja här med Ricardos nummer och vi ska höras av mer på fredag. :).. hehe.kul.
han är en brasilianare. Men vi får väl se om han hänger på på fredag lr inte.

kvälle var riktigt trevlig iaf. och nu har man just ätit lite för snart ska vi väl sova?

Bye bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback