frulle..

nu sitter jag i mitt nattlinne och ätit frukost.. när klockan ringde 9 i morsse så titta jag ut och såg att det var grått väder idag å då orkade jag mig inte ut och gå... jag tror jag får glömma de dära.. först måste jag hitta min diciplin..
vart man nu hittar den? eller får den ifrån..

idag kommer nog inte allt för mycket att hända heller.. leta kanske lite jobb..får se.. sen en pubsväng i kväll.

åh ni anar inte hur mycket saker jag vill shoppa..men jag kan inte det..måste se först hur läget ser ut om 2 ½ vecka.. sen shoppar ja för mycket vet ja inte hur man ska senare få hem de..
skicka hem paket ev.men de är inte billigt!..

annars så har ja drömt så sjuka drömmar i natt..  alla gör väl de men jag kan inte fatta vart alla drömmar kommer i från..så himla skumt..

Kommentarer
Postat av: Malin

Näe...du har inte råd med våran bil, för den behöver nog repareras för ca 10 000 kr... Vi tyckte inte det var värt det så därför säljer vi den. Lite annat om det finns ngn med bilintresse som kan få till den lite billigare skulle jag tro. Då kan det nog vara värt det =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback