20 år

stämmer bra, i går fllde Jill 20 år!! :D trots att vi inte var hemma och´inte  kunde fixa stor fest så hade vi en fest i lördags natt som var totalt galen!! det var jag , calle, sigge,helle, och jill. men kvällen sluta med oss tjejer bara.men kvälle  n glömmer vi aldirg.  STORT GRATTIS TILL JILL!

citat jag fick av sigge som ja hört ett antal ggr nu efter en fest. " du är så jävla rolig! "
hehe... rätt kul..och är man med på nån av mig lr jill lr linn lr sofis fester så är det säkert att man får sig mycket skratt! eller hur tjejer ;)?
men men.. inga detaljer kan jag ge tyävr. :P

idag är första dagen då ja och jill söker jobb nu på heltid. så vi får se hur det visar sig.
men i morsse trodde jag att min väckarklocka ringde men det var nåt engelsk nr.. kan ha missat nåt angående jobb..:/ men får hoppas de ringer igen.

i övrigt ni som läser min resedagbok vet att ja än är förkyld,..men ja måste bara säga att jag är så fruktansvärt less på de nu så vet inte vad ja ska ta mig till..
nåja..

händer annars? jo en massa! jag och jill har haft full speckat schema hela dagarna dessa veckor.
och fest har det vart 5 dar i veckan utöver de andra. totalt galna fester men roliga ;)

annars så  är planer på en roadtripp i sommar ner till sigge och helle och ha super skojj! jag hoppas det blir av.
men det fins andra planer också som ja och jill funderat på men vi får se hur det blir.... gah.. så mycket man vill göra!..

nä nu ska ja försöka surfa vidare innan jag ska göra mig klar för att söka jobb.

hör gärna av er pojkar och flickor =)

puss!
 


Kommentarer
Postat av: Sigrid

Halla! Sigge later som en kille! Jag ar en KVINNA vid namn SIGRID ;) Jag vet detaljerna fran festen, stort asgarv!

2008-01-27 @ 21:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback