Transformation

naw, kvällen i går var riktigt mysig.
kom hem till rick där jag blev bjuden på lasange och sallad.
sedan blev man bjuden på pinot (white wine ) .. godis, och dessert! =)
sen såg vi på film och hade riktigt trevligt. :)

annars idag så händer väl inte allt för mycket. fast jag gör en "liten" omförvandling just nu..
vi får väl se hur det hela slutar..  :P..

sen nyhet är att jill har fått jobb som receptionist på ett hotel. 5 min ifrån vart vi bor!! Gud så kul och skönt för henne :D så nu är de väl rätt klart att hon blir kvar här nåra månader till.
nu är det jag som måste jobba lite mer på söka jobb.. och inte vara så kräsen... blivit rätt kräsen på sistone och det är inte jag. de är inte jag att vara kräsen.. inte på de sättet.. nåja.. ja ska skärpa mig..

i morgon blir det fest med allt folk :) samt fira nu att jill fått jobb! =)

nu kanske ja ska äta?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback