The builders arms

onsdag.. sorry jag kan itne uppdatera allt för ofta här mer..men ja försöker då och då.
sofi är här i london nu som ni vet och vi var självklart ut i helgen på Tiger Tiger. det var ok.:P.. bra muisk iaf.
hehe. annars har ja jobbat en massa i helgen också.. och idag och i morgon är mina två lediga dar :) sköönt. synd bara att sofi blivit sjuk..:/.. ja hoppas hon/du hinner bli bättre innan du far hem igen!..

annars så har ja inte sett jill på nästan två dar nu :P lite flummit eftersom vi bor i samma lgh.men när hon jobbar jobbar itne jag. lr tvärtom. och när ja kommer hem så sent som kring 1 på naten så har hon lagt sig och ska upp 7 och jobba. men nu idag kommer ja hinna träffa henne :) jag undrar om nån vill med ut på pub i kväll kanske..? :)
annars blir jag juh bara hemma sittandes idag..fast de är skönt.. att bara få känna lugnet för en gång skull .
jag har nu fått gjord lite tvätt! två tvättmaskiner har gått.

eftersom jag nu verkar bli kvar här till juni så ska syrran komma hälsa på i mars. :) sen linn ska också komma, och emma :) skojjigt!.. kom kom här i london och lgh våran är de altid fullt hus ;)

annars idag har  jag fått i mig fruksot lunch redan! vilken dag. att få äta alla tre måltider. underbart :)..
och annars så en gladare överaskning för mig var att jag fått smalare lår..en av många saker jag velat "förändra" ni vet dom felsta har komplexer.. . så iaf allt mitt traskande varje morgon till  jobbet ger något. det glädjer mig. och jag går så ofta ja kan från jobbet också..men lite väl äckligt att gå hem 1 på natten.. det tar 25-30min att gå. men går rätt bra när man har nån musik att lyssna på.

annars går tiden så fort här som sagt.. snart mars!! det var juh nyss nyår!.. och bara 2 månader till sen fyller jag 20. ska bli så sköönt att lämna 19 åldern faktist :P

nåja hinner inte skriva så mycket mer nu. hoppas ni har de bra. bara höra av er :)

kram






Kommentarer
Postat av: Malin

Finns det inget annat sätt att ta sig hem på så sent på natten? Eller är det massa folk ute fastän det är sent?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback