St marys..

Igar var jill,martin och sven och chirlle forbi men pub igen och sag pa filmen vi visade dar :)
måste bara saga sist dom var dar så visade dom rugby pa tv. England mot frankrike. sa kan ni gissa hur smockat det var. och hur mycket drag. alla bara stojja och hejja och sjong nationalsang och allt. helt galet. och bland allt folk skulle ja servera ut mat och plocka in glas och allt. jag fick gora det for jag ar liten :P.. kul da..:P..

naja..i natt har jag knappt sovit nat for mitt ora har gjort så fruktansvärt ont.. och sen i morsse kände jag feber ocksa och nu mar jag illa..sa idag har jag och jill spenderat minst två tre timmar på sjukhuset för att dom ar såå sega !.. först anmäla sig i receptionen. sen sitta och vanta på sjuksköterskan. sen vänta på doktorn. sen hitta till apoteket..sen sitta och vänta på ens medicin skulle bli klar. dom sa " du ser på skärmen där nar ditt nummer kommer upp så ar de klart" så vi satt där och vänta ..sen efter 20 min så hör vi att någon annan var less för hon hade väntat länge och sen gick hon änåd dit och kolla om hennes medicion var klar ..då var den de utan att det hade stått på skärmen hennes nummer. tur att vi hörde de annars hade vi suttit där än..
nåja.. jag fick ERYTHROMYCIN tabletter som ska tas 4 ggr dagligen i 7 dar. mot infektion i örat.

så jag mår inte det bästa nu. tur att jag var ledig idag.. i morgon börjar jag jobba först kl 18 iaf.. så hinner vila lite innan jag ska jobba.. för jag får inte missa nå jobbitd.. det har jag som sagt inte råd med..

men jätte snällt av dig jill att följa tills-huset idag :)
och idag har jag ringt om NI nummer. Jill,jag,marint ringde exakt samtidigt:P.. så vi har fått det bort gjort alla tre samtidigt.men jill fick komma på intervju den 11 march.. och martin den 13 och jag först den 20 march. men då får jag iaf mitt ni-nummer. om inte dom skulle säga nej av någon anledning.

nu orkar ja inte skriva mer.. jag och jill ska kolla vidare om en sak nu..
 
och krya på er där hemma, sofi och syrran! vi är inte ensamma om att vara sjuka iaf..

pusskram!


Kommentarer
Postat av: Sofi

Gumman :) Det suger att vara förkyld, o att inte ha nåt jobb :P Hoppas de går bra med allt där nere nu men du vet att jag helst vill ha dig hem till Luleå ;) Många pussar på min favoritflicka :)

Postat av: Malin

Ni nummer? Vad är det för något. Mormor hälsade i alla fall att hon tyckte det var tråkigt att du inte har något jobb, men hon kunde inte heller låta bli att vara lite glad för att då kanske hon får se dig snart :D Jag får ju se dig snart i alla fall hur som helst! =D

2008-02-26 @ 17:32:31
URL: http://www.heedhall.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback