Pole dancer to proffessonell dancer

a inte så svårt att gissa,men lkvällen i går blev inte så lugn. jag,jill,sofi s, martin ,,chrille,sven gick över till sofias och deras inflyttningsfest.. sedan gick iaf jag och sofi till Soho.. där det fins en del clubar.. vi tänkte att vi ville komma in gratis nån starns..men vi hade i tankarna att de kan bli väldigt svårt eftersom lördagar höjer dom alltid priserna..men sedär vi såg en club så gick ja till vakten och fråga vad de kostar..  han sa:" bara för dig lr?"
- nä för mig och hon (visade mot sofi)..
"vart är ni i från?"
-sverige..
då sa han inge mer utan visade med huvudet att vi kunde gå in och gav enag och  sån där flört med ögat ;P..
hehe . bra att man är svensk då :P..
så jag och sofi dansade ett tag.. och medans vi står och dansar nära baren då en kille frågar mig"är du proffitionell dansare?"
jag .. näää inte de..trodde du de?
aa svarar han då.  så nu har man fått höra att man sett ut som en pole dancare och nu som en proffessonell dansare..:P hehe.. nåja denna kille visar sig iaf vara en norman! så ja kunde snacka svenska med han.. sen förstod ja väl de mesta men inte allt.. tycker norska är riktigt svårt att förstå ibland..:p..


nåja   så ännu en till kväll man fick höra nån kul komentar.. ;)

annars var det en storbrand i camden igår kväll.. trist.. jag och jill har bara hunnit se liten del av den.. och nu har ju en hel del försvunnit med branden..  alltså marknaden..trist..hatar bränder!

nu har jag nyss ätit frukost och ska kanske fara ut och springa i finvädret!.. sen blir det att lämna tillbaka datorn och sedan får vi se om vi går upp till svenskarna.. eller om jag är med rick... som vanligt är de ett ? om hur kvällen blir..men bra kommer den säkert sluta. :)

ha en bra dag folk! pussokram!

Kommentarer
Postat av: Sofi

Hej Söto! Vad har ni för er i veckan? Om ni e sugna får ni komma o möta mig på flygplatsen på torsdag :) Längtar hel-mycket tills jag får träffa dig! Det är mycket som är skit här hemma just nu. Testade ringa tidigare men inge svar :P Kan prova igen lite senare. Puss o kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback