Picknick

sa nu var onsdag over redan.. jobbar i morgon till 18.00. 7 timmar bara. sa sen blir de traffa dig gumman!! :D sa skont och kul de ska bli!!

sedan ska jag forsatta med att fixa mitt har :).. langtar tills de ar perfekt :)

pa fredag blri det STOR FEST.. ! kul det ska bli :)

och senast i natt var ja pa club med rick! :P galet hur mycket de blir igentligen..men nu nar man borjat jobba kommer de dampas ner. sa de ar bra :P

sen ska jag och jill antligen ta varan efterlangtade pizza pa sondag!
och foressten blir det stor pickning i hydepark med massa  folk!:D hoppas bara vadret ar bra da med:D

nu hinner ja inte skriva mer .. hehe..  men vi hors en annan dag!

cheeers!

Kommentarer
Postat av: Sofi

Heeej :) Iiiiihh! Snart kommer jag! Miss you so much! Jobbigt o flyga bara, men de går ju rätt fort. Ja vi ser väl om de blir ikväll eller imorgon, kan ringa när ja kommit till Jessica o Nick. Puss på min favorittjej ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback