Snostorm..igen

I helgen har jag bara jobbat hela tiden.. men innan helgen och pa mina raster har det blivit en del shopping!!..aldrig kopt sa mycket pa samma gang.. men ja tankte att ja ar vard att unna mig lite nu efter allt slit hela tiden..

i dag kom det varsta sno stormen igen.. och i fredags var det shorts vader!!.. snoar i april har! ja ja sager de. har aldrig vart med om sa skumt vader som har i england!..

i morgon om det ar fint vader ska ja ut till parken och sola .. och kanske ltie mer shopping..
var ut i parken och satt pa en filt i torsdags med jill,sofi,anna,. det var riktigt trevligt. :)
sommarn har vill man juh igetnligen inte missa..men forhoppningvis hinner jag med lite av den.

jag sitter och kollar priser lite pa sas nu.. smatt dyrt.. :S ..
naja... jag far vara lite pa vakt... och se denna manad nar det ar som billigast att boka..
och det kans jatte skumt att man ska boka flygbiljett hem snart!!.. gah.. kommer kannas sa skumt att landa pa kallax igen!..

jaja det far ja ta itu med da :P

nu orkar ja inte sitta har mer. ska upp till lgh och umgas med folket dar :)

ha de bra alla!


Kommentarer
Postat av: John

Vadå dyrt me sas? du får inte flyga med några konkurrenter! ;P

2008-04-07 @ 17:26:22
Postat av: sofie

haha jaa det ar juh svin dyrt.. typ 13000 kr!.. nastan sa ja funderar pa nat annat flygbolag..:P.. du kan inte ge rabbatt da ? :P

2008-04-10 @ 15:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback