slutet av månaden ..

så idag ar ja ledig.. och på onsdag.. dåligt chema..men så jag ska på Ni möte idag.. ett nytt försök :P
annars så lever jag riktigt fattigt nu :P efter mina shoppingrundor:P..men jag måste bara hålla ut till nästa fredag :P

det som nu närmar sig mest är :
Linn kommer!!! 24 - 28 april!! helt skojj de ska bli! underbart att se gumman! :)
sen lönene kommer den 25  och sedan fyller jag 20 den 27 så har pengar tills dess ;)

så låt dessa två veckor gå fort nu! :) men de gör dom förmodligen.
annars idag känner jag mig krasslig.. seg, och ont i halsen.och trött..
vädret är hyfsat bra idag..

i lördags var vi ut på the Fly. ännu ett till rock ställe och massa transestiter:P
det var lite väl litet ställe för min del..och inte riktigt mitt folk..

jag längtar faktist lite mer och mer hem. fast ja vet att vardagen hemma kommer komma fort..efter bara nåra veckor..men bara att få träffa er alla igen och så :) det ska bli spännande :) sen är det sommar när ja kommer hem så de är skööönt :) känts som man levt i sommar redan ett tag.. :) lååång sommar för mig i år :)

men nu ska ja kika vidare och sen fara snart till camden

ciaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback