Mama, I coming home !

sådär. nu har mina pengar sinats i väg igen. men denna gång åt flygbiljetten hem.
Nu har jag bokat med sas...DYRA SAS!!

Flyger här från london torsdagen den 5 juni 2008  från heatrow 13:50 engelsk tid. och landar sedan hemma i luleå 20:30 svenskt tid. denna enkelbiljet gick på 1331 kr! ruinerat mig.. medan anna som bokade sin resa hem också med ryan air kostade bara ca 250 kr. Ganska skööönt bra för dom som bor där nere och inte behöver flyga två ggr och betala ofantligt mycket pengar.
nåja. jag ser framemot hemresan. men samtidigt är det så lite tid kvar här .. så det käns som man inte kommer hinna göra det sista man vill ha hunnit med. Som i går kom jag på att jag har inte sett  tower bridge än :P.. men som sagt.. jag kommer sluta jobba den 28 may. lr jag ska säga det till min chef om ca 2 veckor. men då har ja en vecka på mig innan jag kommer hem att göra allt det sista. shopping,sevärdehter m.m. :)

annars idag har jag värdlens träningsvärk i rumpan! och ända träningen jag gjorde i går var att gå på rask promenad. och sen gick jag mycket i övrigt. men det käns bra att man känner att det ger något.
så idag ska jag kila mig ut snart igen på en promenad. sen äta frukost. sen plugga.. sen ?.. chilla på min lediga dag. sen blir jobba hela helgen igen...

må väl gott folk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback