lovely weather

ja oj, i går och idag har det varit ungefär sådär 20 grader varmt! trist nog har ja jobbat och bara ´hunnit med värmen på rasterna.. men det är jätte varmt .. och nu är ja så trött så orkar inte gå till parken..
men så himmla härigt!..

annars klev jag upp i morsse och sprang i parken.. sen började ja jobba 11:30. och nu har ja nyss kommit hem.
så dubbelpass i morgon sen får jag träffa linn och så ska de bi sååå kul helg!!! :)

å nu til helgen flyttar en ny tjej in . så det bir vä spännande och se hur hon funkar i hop med oss :P
å samtidigt trist att chrille far hem.

i lördags var vi ut igen-.. pub.. sen metro/blow up. litet okej club. men inget jag går tilbaka till.

annars så har sarah kommit hem från sverige nu :) och ana.
så vi är fullt hus nu igen.
tragiskt händelse är att när sarah har kommit tilbaka och ska handa mat så har hon inga pengar på kontot.
hon vet att ho hade en stor summa på kontot. så hennes konto har blivit rensat medans hon varit i sverige. och hon hade med sig engelska kortet dit. så någogon på nåt sätt har simmat kortet och handlat med det via internet..
nu bir man riktigt rädd.. för sarah har juh knappt använt sitt kort på senaste  och ändå har det lykats bivit rånat.
hojja.. så tragiskt.. men förhoppningvis får hon tillbaka pengarna av banken..

själv kommer jag var svin rädd nu och ännu mer försiktigt med mitt kort..men det är lite svårt för ja är nog redan förisktig.. sen vet man aldrig viken bankomat som dom kan ha gömt nåt i..suck..

aja.. nu ska jag vara social. och njuta och vara glad att det är fint väder!! :)

sköt om er folk! vi ses snart!!

och vi hörs efter helgen!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback