jag raknar ner

nu har ja sagt upp mig!! kans som en sten lyfte fran hjartat.. nu har man de sagt. och han tog det forvanansvart bra.. den nya managern.. sa den 25 maj.. om 3 , 5 vecka slutar jag jobba har i london.

annaras ar det valborg idag. jag orkade itne folja juill och sven pa pub och se fotbollsmatch.. ar sa trott.. orkar inte fara och umgas med rick. ja ska nog sova och bara slappa i kvall..

sa vi hors en annan dag! ha de bra!


jag i fredags :P da jag och linn gick ut pa strawberry moon. Skriver lite mer om helgen nasta gang.
image187

Kommentarer
Postat av: Malin

Snygg tröja! Och himla vilken osis att du blev av med börsen! Jag och Johannes har just kommit hem från valbortselden vid universitetet. Vi traskade mest runt och pratade med folk vi kände, sen for de iväg på fester men vi valde att åka hem. Var inte speciellt festsugen. Nub blir det kanske en film ohc lite mackor och godis. Skönt att chefen din tog det bra med uppsägningen! kram kram

Postat av: Malin

Snygg tröja! Och himla vilken osis att du blev av med börsen! Jag och Johannes har just kommit hem från valbortselden vid universitetet. Vi traskade mest runt och pratade med folk vi kände, sen for de iväg på fester men vi valde att åka hem. Var inte speciellt festsugen. Nub blir det kanske en film ohc lite mackor och godis. Skönt att chefen din tog det bra med uppsägningen! kram kram

2008-04-30 @ 22:47:52
URL: http://www.heedhall.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback