electric ballroom

lordag idag. har nyss kommit hem fran jobbet.. ogonen var tunga hela dagen.. och sa mycket som vi har haft att gora idag har jag aldrig vart med om tidigare..
naja kvallen .. eller festen i gar var jattte kul! forfesten var riktigt skojj. Med ganget, (jill,jag,chrille,sven,martin )  vi beslöt oss vid 11 att fara till camden. da vi gick in pa elctric ballroom som ska vara en kand ´club. och kan ni gissa vad det var for kvall dar?.. det var metal rock!!
bara svartkladda folk pa hels stallet. men det var ruskit stort och coooolt! jag har nog aldrig dansat sa mycket till hard rock som i gar.. vi dansa i streck 3 timmar minst.. och det var riktigt skojjj!! roligt ocksa nar en riktigt hardrockare med langt har kommer och kor varsta head banging med mig :P hehe
helt galet men super kul, trots inte na folk i min stil :P men det var just den kvallen dom hade heavy , metal rock.. tydligen har dom olika typer av musik dar annars.. 

sa i natt har ja sovit 3 timmar innan jobbet..och nu antligen ar ja hemma.. martins syrra kommer hit nu snart sa vi ska dricka lite i kvall ocksa sa det blir nog trevligt :)

annars sa har vi nu fatt jills dator hit till lghen som funkar med internet a allt sa nu kommer ja kanske blir mer aktiiv..

annars kandisarna som ja och jill sag fotograferna fota var..johnny borre  och nan noel.. sen sa en av tjejerna vi sag var courtny love!.. då fick vi svar på det iaf..

oj nu kom ja på att jag sitter juh med ett engelskt tangentbord.. smart..

naja.. hoppas allt ar annars val med er hemma! vi hors! cheeers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback