allt ska man vara med om här..

lesss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dagen var rätt bra.sluta jobbet relativt tidigt.. jag och mina rumskompsiar + annas kille och våran nya rumskompis var på en pub. jag beställde en öl.. sen nästa gång tog ja ut pengar från min plånbok för att inte ta hela den med mig för att beställa den andra.. sen när vi ska gå hem så är den borta!!!  och ja brukar inte ha med hela och jag har alltid den så tätt in till mig så de bara går..
vi vet att en kile satt väldigt nära oss i rygg i rygg..martin vände sig om rätt ofta när han tyckte nåt rörd vid han..men han tänkte att det var jag bara som snudda vid han..sen såg crille också hur mysitigt martin höll på vända sig om hela tiden... så det är uppenbart att killen har stulit min plånbok. ´de viktigaste ja hde där i var mitt svenska bankort som ja inte hade nå pengar på nästan..sen mitt engelska kort där ja hade min lön på.. men de har ja spärrat efter kanske 40 min efter de blivit stulet.. sen min port kort..men den klarar man sig utan.. måste ev betala lite till hyresvärden sen då..men de kan inte vara mycket.. men sen hade ja ny plånbok också.. less.. sen hade ja mitt körkort.... less...

aja.. ja tror allt kommer lösa sig..men sååå onödigt att han skulle snoo den!! och hur han lyckades.. IDIOT!
 vi var 7 pers. och ingen kunde märka det.. min väska var mellan mig och jill... jaja ..
nu ska ja försöka leva vidare:P... min kamera och mobil vart iaf inte stulen.. var glad för de då..

annars vill ja tacka alla som grattat mig..och gjorde min helg helt underbar.. samt linn som var här.. jätte kul!!!! :)
saknar dig redan gumman!..

nu ska ja sova sen jobba.. sen ev se fotbolls match i morgon.

saknar er alla!!!  pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback