Tankarna som aldrig tar slut

att tänka på vad som händer efter döden är en oändlig tanke..
det går som aldrig att komma fram till..
samma sak med hur det ska gå när man sedan ska packa en resväska
som bra får väga 15 kg, då väskan i sig redan vägen 5 kg. alltså återstår de 10 kg.
i 10 kg ska man lyckas få med  allt som man använder  i sin vardag.och lite extra därtill.
det är en tanke för mig som absolut aldrig tar slut.. jag vet som inte vart det slutar..eller hur det
kommer sluta?.. svaret får ni i slutet av november eller rättare sagt i december månad nån gång
då man har gjort en analys på hela situationen.

för övrigt hade jag med mig en gång när jag gick i andra året på idrottsprogrammet
en väska som vägde just under 10 kg!!.. det säger bara en sak; att detta är skrattretande hur det ska gå
med packningen =P

tittade igenom otroligt mycket kort idag. åh det fins så mycket underbar minnen som dyker upp.
åh så fina stunder. det jag aldrig ville skulle ta slut..tog slut.. det är det tyngsta. jag tycker det är så synd.
fast samtidigt  vill jag bara finna en man som jag vet jag kan lita på & riktigt känner samma sak som mig.
då jag själv kan känna att "det är meningen att det ska vara vi och våran kärlek är så stark att det kommer inte ta slut i första taget, för det fins inget som gör att jag inte vill vara med han"
då jag vet att min partner känner samma sak. det har jag saknat och saknar.

image88

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback