Prosit!^^

vilken trevligkväll mår jag säga. nyss kommit hem och ska upp om  5 ½ timme
men det jäktar inte mig i säng för de.
Kvällen bestod av tjej&killkväll å sittandes
framför idol där emllean åt lite kareoke :D hehe tjejerna vann det hela, men
sedan hur det gick med basketliret vet jag faktist inte alls,svårt att spela i mörktret,men det
var riktigt skojj iaf. och lite kallt..men sluta som ett träningspass:P hah.
senare när killarna drog i väg till max?.. så for vi tjejer vidare till
Ylf & steffe och såg en film. och ack va  min allergi slog i.. näsan täppte igen halsen pep
konstigt..sitter och funderar hur jag kunde reagera så mycket av katterna.annars när jag
vart där har det inte varit nå större bekymmer.. hm.. det här blir nattens fundering..
( Och joo jag är allergiskt mot pälsdjur,men det som är min fundering är hur jag kunde reagera sååå mycket, som jag inte gör annars)

nu börjar jag bli lite nervös inför mitt frissa besök imorgon.
kommer jag bli nöjd? kommer det bli en stor förändring?
kommer jag aldrig vilja visa mig igen :P hehe..
eller kommer det bli helt coolt och fräsch å snyggt?
men det ska bli kul också. så jag vet inte om jag längtar eller om jag inte längtar..
vill ha låångt hår.men det får stanna kvar i drömmarnas värld.

cheeses var det kittlas!

nu sova natti natti! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback