People change

självklart har min vardag förändrats sen juli månad.
men jag känner att jag förändras sakta men säkert.
kanske är det bara små saker som bara jag märker  själv.
men det käns kul att kännas att man förändras. + att min vardag förändras
Och det kommer den göra mycket mer snart!

en sak jag klantade mig med idag  var när jag skulle börja med at fixa med min
frilla i morsse, så bärnner jag mig med platttången i pannan.. högt upp. Aj satan
vad det bränner och nu för tillfället har jag ett brännmärke.
men ja kommer sätta aloe och hoppas på att det inte kommer synas senare.
dessa apparater. snacka om att dom är varma!..fast jag kunde juh reglera väremen själv så...igentligen får jag
väll skylla mig själv..men det är juh nästan livsfarligt. om man tänker efter.

en återkommande reaktion jag fått av dom som  sett ny frillan in real life
"man känner knappt igen dig ! " ( med possitvit utalande )
och det käns kul att det verkligen blivit en förändring för en gång skull :)

it´s time for me to go

uppdaterat*
Bilder.
Uppsatt hår                                 utsläppt  hår 
           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback