Ny Sofie

Nu har ja kommit hem! och jill är på väg sen ska vi dra i väg nånstarns.
och hon blir den första vännen som får se ny frillan ;)..  jag blev för en gång skull nöjd!
fast i of är det bara typ andra ggr i mitt liv jag vågat göra någon stor förändring.
men luggen blev betydligt bättre nu än andra ggr ja gjort lugg.
så det här ska bli kul med ny frilla å så :)..
någon bild kanske kommer senare.

ciao!

*uppdaterat 01:50

om en vecka blir det fest & utgång. (taggad faktist) och jag ska säga er att jag har inte vart ut då på 5 veckor.
Å jag kan med sanning säga att det käns enormt Skönt! att inte ha slösat bort pengar på  luleås uteliv som
inte är så stort. helst skulle jag vilja bara stanna kvar på festen natten lång i stället för dra ut.
men man vill inte stå ensam kvar på festen :P haha..

lite ovant med frillan. ;P.. kom hem nyss och skulle se mig i spegeln då ja förväntade mig min vanliga tråkiga "långa hår".. men då när ja tittar dit  och sen hinner inte tänka mer, men så tittar jag dit igen och ser att jag har juh ny frilla. kände knappt igen mig själv!
men gud så skööönt att se en ny människa i spegeln där.

Ny vecka snart och jag ser verkligen framemot den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback