Norrländskt!

Varning för 5 björnar!  mellan sävast och norra sunderbyn
(jag bor i södra s-byn)  galet. 5 björnar! dom kan ju finnas i skogen här baki huset..
och det här är norrland till 100%
om vi säger sthlm å söderut, är typ vanliga varning om översvämningar eller hård vind
eller något sånt. men här uppe är det varningar för björnar!! :P
jaja, ja hoppas det  börjar dra mot mina sista månader här i norrland iaf.
Nog för att norrland är otroligt mysigt och lugnt. vackert på många sätt.
men  jag vill testa på fler ställen i världen. man vet aldrig.kanske
blir det att man bor här i luleå när man ska skaffa barn och stor familj lr nåt.
time will tell.

Nyss bränt en ny skiva. jag tror den är halv bra och halv kass. :P

för övrigt var det 18 grader i sthlm idag. här är det 8 grader.
och annars. sofi är i cypern nu! där är det 34 grader!

smile back

image44

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback