Me ..

DU
namn - Sofie
födelsedag -  27 april 1988
hemstad - Luleå, född i malmberget.
ögonfärg - blå
hårfärg - ljusbrun
längd - säger inte mer än kort :P
högerhänt/vänsterhänt - höger
värsta ovanor - hm..sitta som en krok rygg :P
stjärntecken - oxe
skostorlek - 38,39,40 som sagt beror de på vad för sko de är.
är dina föräldrar skilda - nej
skor idag - har inte gått ut än..men blir nog svarta gå skor från Din sko :P eller högklackat.
svagheter - spindlar, och skrämma upp mig själv, tro på mig själv.
rädslor - att dö, förlora någon nära
mål för året - Lyckas försörja mig själv och bo långt hemifrån ;)
mest använda fras på msn - som syster sa " hej, hur är läget? " det måste vara de mest använda.
bästa kännetecken - hm.. återkommer..
mest saknade minnet - som sytster där med,, att vinna en tävling.. det var länge sen..
svär - va fan :P
sjunger bra -  tyvär inte.. men jag älskar att sjunga ändå:P
duschar dagligen - jo
vill gå på högskola/universitet - alla säger att de är en av de bästa tiderna. så på ett sätt.men skulle inte göra nåt om ja lyckades med någon karriär utan att gå de:P
tror på dig själv - nää. tyvär inte.
tycker att du är attraktiv - man har olika dagar..ibland bättre ibland sämre...
kommer överens med dina föräldrar - nä. ibland..men inte ofta nuförtiden. bättre hålla tyst så slipper man tjafs.
gillar åska - nja sådär.. lite läskigt.men är  man i trygt förvar är de mysigt.
spelar något instrument - nä, har spelat fiol..
äger en ipod - nää å saknar inte heller att ha en.
sover med gosedjur - joo har en liten valp brevid mig ^^
sjunger i duschen - absolut! alltid, å riktigt högt. man tycker de alltid låter så bra i duschen:P

FAVORIT
färg - röd, vit, svart, beige :P
mat - oj, så svårt. DET MESTA
sport - oh saknar sporten.  vara nära på börja basket igen. men icke.. sen fotbollen har ja lagt på hyllan :/..
djur - ja älskar djur mest av allt.men är allergisk.. det är så typiskt.. som sagt min högsta dröm är att få bort allergin. och nån dag ska jag göra ett försök med att ta bort den...när man är lite rikare.
glass - oh ja, mc flurry säger ja inte NEJ till ;)
affär - smycke affärer
sallad - räksallad är riktigt gott.
skådespelare - måste säga hugh grant  också. och eddie M   . m. fl.
låt - hallå där, jag kan inte säga en. fins sjukt många bra.
nummer - 10. kanske ni märkt ;P
årstid - Sommar
parfym - life J.L
kroppsdel på motsatta könet - ögon , överdel.  and sexy back ;)


VÄNNER OCH LIVET

vad vill du bli när du blir stor- djurägare,hustru,mamma, m.m. 
hur vill du dö -  samma här " jag vill inte döööö!"
vem av dina vänner är mest lik dig - ingen är nog lik mig.men vem som delar mest samma åsikter är juh självklart. Jill,linn Sofi.<3
vem är mest högljudd - jag, i fyllan :P nyktert.. hm.. sofi lr ja tror jag:P
vem får dig mest att skratta - alla tre
vem har du känt längst -sandra O.. barndomsvän sen dagis. &  Emma i . genom orienteringen lärde vi känna varandra för många årsen.
vem är blygast? - det beror på..svårt att säga.. kan vara alla.. beroende i vilken situation..
när grät du mest - mest nånsin lr mest senast? nånsin isåfall när min kärlek lämna mig. annars senast för en vecka sen.
bästa känslan - lycklig kärlek, å när man skrattar så man gråter!
värsta känslan - när man är maktlös..
vart vill du bo i framtiden -söderut men man vet aldrig hur de visar sig sen..
hur länge tror du att du kommer leva - de vill ja inte äns gissa på

HAR DU NÅNSIN
varit kär - jo. flera "små"ggr men om ja ska räkna som den mest riktiga  så 1 ggr.
moonat nån - nee
blivit dissad - säkert har man de :P
rymt hemifrån - inte vad ja vet..
skolkat - det har juh hänt om man säger så .. ibland är orken borta..
sovit utomhus - jo det har jag:P.. flera ggr..
gråtit i skolan - jo. både i låg sadiet ,högstadiet, gymnasiet..
spytt i skolan - tror inte det..men har inte så bra minne från lågstadiet..
velat bli modell - jodå det har man velat. eller haft i fantasin ens iaf. det har säkert alla haft en liten gnutta av.
gjort något dumt som du skrattar åt idag - hehe jooo.. tusen saker:P som senast i går :P
sett en död människa - jo.morfar & farmor
druckit alkohol - Jodå. för ofta blir det.
ätit sushi - JOO, hos malin W nyligt.. gjord av Eva H.
varit på scen - jo. på flera prisutdelningar, samt cirkus nummer, . musik uppträdande..teateruppträdande m.m.
snattat - nää vetu sånt gör inte jag
retats - sånt gillar jag inte.

THIS OR THAT
pepsi/cola - cola om det skvara nåt av det.
mc donald's/burger king - inte mc D! isåfall burger.
singel/gruppdate - haha. singel date
choklad/vanilj - vanilj
jordgubbar/blåbär - jordgubbar
kött/veg. - Kött!!
Tv/film - film
gitarr/trummor - trummor
adidas/nike - nike..
kakor/paj - paj!! :P


/Sofie.


Kommentarer
Postat av: Malin

haha, vi är verkligen raka motsatser ibland - även om många svar var lika som mina också. Vi har nyss varit och dansat lite lindy, det var riktigt kul ikväll, men samtidigt har jag lite dåligt samvete över att inte hunnit vara med några kompisar från klassen. Imorgon fyller Tina år i alla fall så jag har handlat presenter åt henne idag... japp, det var nog dagens rapport från Ume =D Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback