jag börjar inte ..

första träningen börjar idag kl 20.00.
men jag har nog bestämt att det käns ingen ide att börja nu.
kanske om nåt senare år.. vem vet..
nu vill jagbara mer än nåt annat att dagarna ska
gå gå gå gå gå gå..  tiden går så otroligt sakta så jag vet inte
vart ja ska ta vägen!

tisdag i morgon..  på torsdag kommer
linns kille. så då kan ni gissa vad det blir på fredag ;P
hah.. SEN Seriöst .. ska ja hålla mig borta för alltid!
nä okej. där tog jag i.. men sen ska jag iaf försöka hålla mig
borta så mycket det går fram till november.. men kan juh bli nån 
 fest nån gång..men ja hoppas ja lyckas hålla mig någorlunda borta.
för senast  var ja så bakis som aldrig förr. orkar inte om man måste vara så bakis fler ggr!

kattuställningen i lördags fans det riktigt söta kissar! och vissa såg riktigt läskiga ut!  :S
riktigt rädd blev man.

jaja nu ska ja inte babla på mer..
återkommer.

fest och katt bild =)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback