Guldfiskar är också söta.

dessa guldfiskminnen, men mitt börjar likna något annat.
vad har jag inte kommit underfund med ännu. men..
efter  att ha klivit in genom dörren i ett okänt hus möter man massa otroligt många skor.. lika med att det blir många namn att hålla reda på ikväl!!.. kliver in i köket, där det sitter ett gäng. artigt går man fram och  hälsar på alla som man inte känner till, sedan när man kommer till en som Säger sitt namn erik. så citerar jag med " har vi två erik  här då ? "..
så tittar ja mot han ja hälsade för 3 sekunder mot menande. " va?" får ja tillbaka.... jag  förstår snabbt att ja redan glömt bort hans namn .. och frågar om det var jens?..  ne inte det heller!! och ja citerar med att jag har ett kort minne!.. 
alltså efter redan 3 sekunder har jag glömt bort vad han hette som ja hälsa på nyss.
detta kan  bli en oerhört pinsam situation eller skrattretande eller bara allmänt rolig. ta det som ni vill :P..
för mig tog jag det som en återkommande bekräftelse på mitt dåliga minne!


Kommentarer
Postat av: Borthy

Hej Sofie! Så ledsen att jag dröjde! jag skickar det nu! Berätta för mig hur det gick sedan!

Postat av: Borthy

Bara inne och kollar hur det går för dig! Ser att kortet är ändrat från i eftermiddags men ännu inte större :-D

2007-09-24 @ 19:19:22
URL: http://borthy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback