swedisch girl..beautiful

idag när jag var på min lilla shopping runda  på min lunch rast
så det första som händer är att en kille från tokiyo kommer fram och börjar
säga rakt ut att han vill HA MIG!.. jag citetar förskärckt " what, do you want me?"!
yes.. svarar han.. ja ville bara kuta där i från.. men sen när ja tror han fatta att ja inte vill ha han :P
så börjar han snacka en massa och jag fattar noll för han kunde knappt engelska och han bara mumla..men ja försökte säga nåt ord till han att ja har inte tid att prata heller! men så fort ja öppnade munnen
mumlade han om nåt bara ännu snabbare.. höll inte på bli av med han!!
jag kan säga att han var juh rätt så läskig typ!
ena stunden höl ja mig från skratt ena studen ville jag bara kuta därifrån!
han avsluta med  att vi kanske ses senare!!
aa .. "SURE" fy fan..tur att ja inte nämnde nåt om vart ja jobbar.

nä hojja. från de då så sitter jag  nu här med att försöka skriva ner hur mycket pengar
som kommer gå åt innan jag far.. som jag måste låna av päronen..för man får inte
"lönen" så snabbt..och mina andra pengar är slut efter helgen vet jag..:/..
fy vad jag hatar det här med pengar frågan hela tiden!!

igår fick ja på mig över 13 överdelar(linnen, tröjor)..och det fans plats för mer..
så det kan gå kanske..att få med allt man vill ha.. om man packar på sig själv
rejält :P

trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Helena

Haha, du kommer nog se ut som en michelingubbe på planet med 13 lager tröjor ;)

Postat av: jag

Hehe, det ska bli så kul att se folkl reaktioner/anisktutryck när dom får se en med så mycket kläder på :P..

2007-10-22 @ 20:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback