Spindelinvation!

Om ni inte vet om det redan så kan jag säga att ja har riktigt stor fobi mot spindlar
och alltså jag ryser just nu av bara skriva de. men iaf så på senaste tiden har det varit nån spindel titt som tätt
vid våran stora ingång ! och fins det ingen hemma så är den kvar och nästa dag när ja vaknar är den borta!!
äckligt!då vet man inte alls vart den är.
och detta hände igår. var en spindel igen vid dörren! och ingen var hemma som kunde ta bort den ( jag kan absolut inte ta bort den! ) så när ja vakna i morsse var den borta!! fy fan. nu kan den vara var som helst.
å inte nog med det. när jag går in i köket idag så ser ja en till spindel !!!! fast den här gången på väggen!!
som jag sa till mor och jill i telefon " jag kan snart inte bo kvar hära, med denna spindelinvation" nåt måste göras snarast!

och igentligen kan man väl tycka det lite konstigt att ja har sån fobi mot spindlar som har orienterat i många år å sprungit in i spindelnät i nästan varje tävling och träning!.. och även hållt i en sån dät STOR hårig spindel! lika stor som sin handflata.

image102

så vart min spindelfobi kommer ifrån vet jag inte 
mina reaktioner av att se en spindel kan variera mellan, rysningar,höga skrik, gråt, tårar!:P å ibland allt på samma gång och ibland nåt av de. Töntigt men så är de.

nåja, nu ska ja iväg på någon timme in till stan för att träffa sandra en sväng =) sedan snabbis runt stan,sen hem och fixa och trixa sen iväg på fest hos ylf & steffe! =)

hojja, det är nog mycket att det är en låsas spindel på bilden där!

Kommentarer
Postat av: Helena

Du får trösta dig med att vintern snart är här och antalet sprindlar minskar drastiskt! :)

Postat av: Sofie

åh det skulle juh "sitta bra" om de minskar! :D

2007-10-07 @ 18:00:21
Postat av: Malin

hihi =P Jobbigt det där... du får hålla i lite fler spindlar så kanske du botar fobin =D

2007-10-07 @ 21:42:17
URL: http://www.heedhall.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback